Müşteri Memnuniyeti Politikamız

AnasayfaPolitikalarımızMüşteri Memnuniyeti Politikamız

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Politikamız

Yürütmekte olduğumuz Klinker ve Çimento Üretim faaliyetlerinde Traçim Üst Yönetimi olarak;

  • Çimento ve Hazır Beton sektöründeki gelişmeleri yakından izleyerek, nitelikli insan gücü ile yurt içi ve yurt dışı müşterilerinin gereksinimlerine en uygun standartta kaliteli ürün ve çözümler üreterek ‘’Müşteri Memnuniyeti’’ nde sürekliliği sağlamayı,
  • Müşteri öneri ve şikâyetlerini almak için etkin ve verimli yöntemleri uygulamayı, şikâyetleri çözüme kavuşturmak için personeli teşvik etmeyi, gelen öneri ve şikayetleri amacına uygun olarak sürekli iyileşme kapsamında kullanmayı, şikâyetin ele alınması, çözülmesi ve müşterinin bilgilendirilmesi ile ilgili yazılı yöntemler oluşturmayı ve tüm çalışanların bu yöntemlere uymasını sağlamayı, bu sayede de müşteri memnuniyet sistemimizi sürekli iyileştirmeyi, amaç ve hedeflerimizi gerçekleştirmek için gerekli kaynakların varlığını sağlamayı,

TAAHHÜT EDERİZ